გაკვეთილის დაკვირვების ფორმა მასწავლებელთათვის

გაკვეთილის დაკვირვების ფორმა მასწავლებლისათვის



სკოლა: 108                                                                                  კლასი: 9პროფორიენტაციის და კარიერის დაგეგმვის გაკვეთილის რიგითობა: 1
ჩატარების თარიღი: 24.11.2015                                      დრო: 10:50
მასწავლებელი:  თეა ხმალაძე                                               

ინსტრუქცია: გთხოვთ, გაიხსენოთ თქვენ მიერ ჩატარებული გაკვეთილი და პასუხები დააფიქსიროთ ქვემოთ ჩამოთვლილი პუნქტების მიხედვით; გაითვალისწინეთ, რომ მნიშვნელოვანია თქვენი კომენტარი

1
  გაკვეთილის დასაწყისში  მოსწავლეებს გავაცანი და გასაგებად ავუხსენი გაკვეთილის მიზნები
დიახ


კომენტარი: მოსწავლეებს მივაწოდე ინფორმაცია ახალი საგნის, „ პროფორიენტაციისა და კარიერის დაგეგმვის „პროგრამის შესახებ, თუ რა უმნიშვნელოვანესი ნაბიჯია ადამიანის ცხოვრებაში პროფესიის არჩევა .
2
გაკვეთილზე გამოვიყენე წინასწარ გამზადებული საჭირო მასალა
ნაწილობრივ
კომენტარი: კლასი დავყავი ექვს ჯგუფად და თითოეულ ჯგუბს დავურიგე წინასწარ ამობეჭდილი  თითო შემთხვევა-„შეურჩიე პროფესია“. კითხვარები დავწერე დაფაზე, გადმოიწერეს და ისე უპასუხეს.

                                                                                                                                          
3
მოსწავლეებს ჰქონდათ საშუალება დაესვათ შეკითხვები, დაეზუსტებინათ გაუგებარი საკითხები
დიახ


კომენტარი: მოსწავლეები აქტიურად იყვნენ ჩართულნი საგაკვეთილო პროცესში, აფიქსირებდნენ საკუთარ აზრს, სვამდნენ კითხვებს, აზუსტებდნენ გაუგებარ საკითხებს.
4
დაგეგმილი აქტივობების  ინსტრუქცია მკაფიოდ და გასაგებად  ავხსენი
დიახ
კომენტარი: ჯუფური მუშაობის ინსტრუქცია მკაფიოდ და გასაგებად ავხსენი, რაც გამოვლინდა იმით, რომ თითოეული ჯგუფის პრეზენტატორი დამაჯერებლად წარსდგა აუდიტორიის წინაშე.


5
გაკვეთილის მიმდინარეობისას უზრუნველყოფილი იყო მოსწავლეთა აქტიური ჩართულობა
დიახ
კომენტარი: თითოეული ჯგუფის ყველა მონაწილე აქტიურად იყო ჩართული საგაკვეთილო პროცესში და ყველა დაგეგმილ აქტივობაში.


6
გაკვეთილის მიმდინარობისას შექმნილი იყო კეთილგანწყობილი და თანამშრომლობითი გარემო
დიახ
კომენტარი: გაკვეთილის მიმდინარეობისას შევქმენი კეთილგანწყობილი და თანამშრომრომლობითი გარემო.


7
ჯგუფის მართვისას წავაწყდი პრობლემებს (დააკონკრეტეთ)
არა
 კომენტარი: ჯგუფის მართვისას პრობლემებს არ წავაწყდი.



8
გაკვეთილზე გამოყენებულმა მეთოდებმა ხელი შეუწყო მონაწილეთა ჩართულობას და ინფორმაციის ათვისებას (მაგ;პრეზენტაციის, ჯგუფური მუშაობის თუ სხვა გზით)
დიახ
კომენტარი: გაკვეთილზე გამოყენებულმა მეთოდებმა: ჯგუფურმა მუშაობამ და პრეზენტაციამ ხელი შეუწყო მოსწავლეთა ჩართულობას და ინფორმაციის ათვისებას.


9
აქტივობების წარმართვისას წავაწყდი გარკვეულ პრობლემებს(მიუთითეთ კონკრეტულად)
არა
დაასაბუთეთ პასუხი: აქტივობების წარმართვისას პრობლემებს არ ჰქონია ადგილი.




10
მოსწავლეებმა გაიზიარეს მოდულით გათვალისწინებული თემის შინაარსი და მისი მნიშვნელობა
დიახ
დაასაბუთეთ პასუხი: მოსწავლეებმა გაიაზრეს, რომპროფესიის განსაზღვრის პროცესი მრავალ ასპექტს მოიცავს, უპირველესად კი საკუთარი თავის შეცნობა.



11
მოდულით გათვალისწინებული დრო საკმარისია აქტივობების განსახორციელებლად
დიახ
დაასაბუთეთ პასუხი:  დრო სრულიად საკმარისი იყო, რადგან ჩემს მიერ დაგეგმილი ყველა აქტივობა სრულყოფილად ჩავატარე.



12*
საგაკვეთილო პროცესს წარვმართავ ისე, რომ სსსმ მოსწავლე ჩართული იყოს აქტივობებში
დიახ
არა
ნაწილობრივ
დაასაბუთეთ პასუხი:





*ივსება მხოლოდ იმ შემთხვევაში თუ კლასში არის სსსმ პირი.









გაკვეთილის დაკვირვების ფორმა მასწავლებლისათვის






სკოლა: 108                                                                                  კლასი: 9
პროფორიენტაციის და კარიერის დაგეგმვის გაკვეთილის რიგითობა:  2
ჩატარების თარიღი: 17.12.2015                       დრო: 13:35
მასწავლებელი:  თეა ხმალაძე                                               

ინსტრუქცია: გთხოვთ, გაიხსენოთ თქვენ მიერ ჩატარებული გაკვეთილი და პასუხები დააფიქსიროთ ქვემოთ ჩამოთვლილი პუნქტების მიხედვით; გაითვალისწინეთ, რომ მნიშვნელოვანია თქვენი კომენტარი

1
  გაკვეთილის დასაწყისში  მოსწავლეებს გავაცანი და გასაგებად ავუხსენი გაკვეთილის მიზნები
დიახ


კომენტარი: მოსწავლეებს გავაცანი სუბიექტური რეალობის არსებობის გაცნობიერება, სტერეოტიპის გავლენა და მათი მოქმედება.
2
გაკვეთილზე გამოვიყენე წინასწარ გამზადებული საჭირო მასალა
დიახ
კომენტარი: კლასი დავყავი ექვს ჯგუფად და თითოეულ ჯგუბს დავურიგე წინასწარ ამობეჭდილი  ბორინგის ორაზროვანი ნახატი.

                                                                                                                                          
3
მოსწავლეებს ჰქონდათ საშუალება დაესვათ შეკითხვები, დაეზუსტებინათ გაუგებარი საკითხები
დიახ


კომენტარი: მოსწავლეები აქტიურად იყვნენ ჩართულნი საგაკვეთილო პროცესში, აფიქსირებდნენ საკუთარ აზრს, სვამდნენ კითხვებს, აზუსტებდნენ გაუგებარ საკითხებს.
4
დაგეგმილი აქტივობების  ინსტრუქცია მკაფიოდ და გასაგებად  ავხსენი
დიახ
კომენტარი: ჯუფური და ინდივიდუალური მუშაობის ინსტრუქცია მკაფიოდ და გასაგებად ავხსენი, რაც გამოვლინდა იმით, რომ თითოეული ჯგუფის ყველა მოსწავლე მკაფიოდ და დამაჯერებლად აფიქსირებდა საკუთარ აზრს.


5
გაკვეთილის მიმდინარეობისას უზრუნველყოფილი იყო მოსწავლეთა აქტიური ჩართულობა
დიახ
კომენტარი: თითოეული ჯგუფის ყველა მონაწილე აქტიურად იყო ჩართული საგაკვეთილო პროცესში და ყველა დაგეგმილ აქტივობაში.


6
გაკვეთილის მიმდინარობისას შექმნილი იყო კეთილგანწყობილი და თანამშრომლობითი გარემო
დიახ
კომენტარი: გაკვეთილის მიმდინარეობისას შევქმენი კეთილგანწყობილი და თანამშრომრომლობითი გარემო.


7
ჯგუფის მართვისას წავაწყდი პრობლემებს (დააკონკრეტეთ)
არა
 კომენტარი: ჯგუფის მართვისას პრობლემებს არ წავაწყდი.



8
გაკვეთილზე გამოყენებულმა მეთოდებმა ხელი შეუწყო მონაწილეთა ჩართულობას და ინფორმაციის ათვისებას (მაგ;პრეზენტაციის, ჯგუფური მუშაობის თუ სხვა გზით)
დიახ
კომენტარი: გაკვეთილზე გამოყენებულმა მეთოდებმა: ჯგუფურმა მუშაობამ და პრეზენტაციამ ხელი შეუწყო მოსწავლეთა ჩართულობას და ინფორმაციის ათვისებას.


9
აქტივობების წარმართვისას წავაწყდი გარკვეულ პრობლემებს(მიუთითეთ კონკრეტულად)
არა
დაასაბუთეთ პასუხი: აქტივობების წარმართვისას პრობლემებს არ ჰქონია ადგილი.




10
მოსწავლეებმა გაიზიარეს მოდულით გათვალისწინებული თემის შინაარსი და მისი მნიშვნელობა
დიახ
დაასაბუთეთ პასუხი: მოსწავლეებმა გაიაზრეს, რომ პროფესიის არჩევისას ან  სტერეოტიპის არსებობის შემთხვევაში გონივრული გადაწყვეტილება ყველაზე მნიშვნელოვანია ინდივიდის კარიერულ დაგეგმვასა და თვითრეალიზაციისთვის.



11
მოდულით გათვალისწინებული დრო საკმარისია აქტივობების განსახორციელებლად
დიახ
დაასაბუთეთ პასუხი:  დრო სრულიად საკმარისი იყო, რადგან ჩემს მიერ დაგეგმილი ყველა აქტივობა სრულყოფილად ჩავატარე.



12*
საგაკვეთილო პროცესს წარვმართავ ისე, რომ სსსმ მოსწავლე ჩართული იყოს აქტივობებში
დიახ
არა
ნაწილობრივ
დაასაბუთეთ პასუხი:




*ივსება მხოლოდ იმ შემთხვევაში თუ კლასში არის სსსმ პირი.






გაკვეთილის დაკვირვების ფორმა მასწავლებლისათვის






სკოლა: 108                                                                                  კლასი: 9
პროფორიენტაციის და კარიერის დაგეგმვის გაკვეთილის რიგითობა:  3
ჩატარების თარიღი: 4:02:2016                      დრო: 14:25
მასწავლებელი:  თეა ხმალაძე                                               

ინსტრუქცია: გთხოვთ, გაიხსენოთ თქვენ მიერ ჩატარებული გაკვეთილი და პასუხები დააფიქსიროთ ქვემოთ ჩამოთვლილი პუნქტების მიხედვით; გაითვალისწინეთ, რომ მნიშვნელოვანია თქვენი კომენტარი

1
  გაკვეთილის დასაწყისში  მოსწავლეებს გავაცანი და გასაგებად ავუხსენი გაკვეთილის მიზნები
დიახ


კომენტარი: მოსწავლეებს გავაცანი სუბიექტური რეალობის არსებობის გაცნობიერება, სტერეოტიპის გავლენა და მათი მოქმედება.
2
გაკვეთილზე გამოვიყენე წინასწარ გამზადებული საჭირო მასალა
დიახ
კომენტარი: კლასი დავყავი ხუთ  ჯგუფად და თითოეულ ჯგუბს დავურიგე წინასწარ ამობეჭდილი  ბარათები. ბარათებზე  ეწერა თითო-თითო  პროფესია, ასევე საპრეზენტაციოთ  ფლიპჩარტები და მარკერები.

                                                                                                                                          
3
მოსწავლეებს ჰქონდათ საშუალება დაესვათ შეკითხვები, დაეზუსტებინათ გაუგებარი საკითხები
დიახ


კომენტარი: მოსწავლეები აქტიურად იყვნენ ჩართულნი საგაკვეთილო პროცესში, აფიქსირებდნენ საკუთარ აზრს, სვამდნენ კითხვებს, აზუსტებდნენ გაუგებარ საკითხებს.
4
დაგეგმილი აქტივობების  ინსტრუქცია მკაფიოდ და გასაგებად  ავხსენი
დიახ
კომენტარი: ჯუფური მუშაობის ინსტრუქცია მკაფიოდ და გასაგებად ავხსენი, რაც გამოვლინდა იმით, რომ თითოეული ჯგუფის ყველა მოსწავლე მკაფიოდ და დამაჯერებლად აფიქსირებდა საკუთარ აზრს, მათ  გადაინაწილეს და მოირგეს როლები პროფესიებთან დაკავშირებით.


5
გაკვეთილის მიმდინარეობისას უზრუნველყოფილი იყო მოსწავლეთა აქტიური ჩართულობა
დიახ
კომენტარი: თითოეული ჯგუფის ყველა მონაწილე აქტიურად იყო ჩართული საგაკვეთილო პროცესში და ყველა დაგეგმილ აქტივობაში.


6
გაკვეთილის მიმდინარობისას შექმნილი იყო კეთილგანწყობილი და თანამშრომლობითი გარემო
დიახ
კომენტარი: გაკვეთილის მიმდინარეობისას შევქმენი კეთილგანწყობილი და თანამშრომრომლობითი გარემო.


7
ჯგუფის მართვისას წავაწყდი პრობლემებს (დააკონკრეტეთ)
არა
 კომენტარი: ჯგუფის მართვისას პრობლემებს არ წავაწყდი.



8
გაკვეთილზე გამოყენებულმა მეთოდებმა ხელი შეუწყო მონაწილეთა ჩართულობას და ინფორმაციის ათვისებას (მაგ;პრეზენტაციის, ჯგუფური მუშაობის თუ სხვა გზით)
დიახ
კომენტარი: გაკვეთილზე გამოყენებულმა მეთოდებმა: ჯგუფურმა მუშაობამ და პრეზენტაციამ ხელი შეუწყო მოსწავლეთა ჩართულობას და ინფორმაციის ათვისებას.


9
აქტივობების წარმართვისას წავაწყდი გარკვეულ პრობლემებს(მიუთითეთ კონკრეტულად)
არა
დაასაბუთეთ პასუხი: აქტივობების წარმართვისას პრობლემებს არ ჰქონია ადგილი.




10
მოსწავლეებმა გაიზიარეს მოდულით გათვალისწინებული თემის შინაარსი და მისი მნიშვნელობა
დიახ
დაასაბუთეთ პასუხი: მოსწავლეებმა გაიაზრეს, რომ პროფესიის არჩევისას ან  სტერეოტიპის არსებობის შემთხვევაში გონივრული გადაწყვეტილება ყველაზე მნიშვნელოვანია ინდივიდის კარიერულ დაგეგმვასა და თვითრეალიზაციისთვის.



11
მოდულით გათვალისწინებული დრო საკმარისია აქტივობების განსახორციელებლად
დიახ
დაასაბუთეთ პასუხი:  დრო სრულიად საკმარისი იყო, რადგან ჩემს მიერ დაგეგმილი ყველა აქტივობა სრულყოფილად ჩავატარე.



12*
საგაკვეთილო პროცესს წარვმართავ ისე, რომ სსსმ მოსწავლე ჩართული იყოს აქტივობებში
დიახ
არა
ნაწილობრივ
დაასაბუთეთ პასუხი:




*ივსება მხოლოდ იმ შემთხვევაში თუ კლასში არის სსსმ პირი.





გაკვეთილის დაკვირვების ფორმა მასწავლებლისათვის






სკოლა: 108                                                                                  კლასი: 11
პროფორიენტაციის და კარიერის დაგეგმვის გაკვეთილის რიგითობა:  4
ჩატარების თარიღი:16:05:2016                      დრო: 14:25
მასწავლებელი:  თეა ხმალაძე                                               

ინსტრუქცია: გთხოვთ, გაიხსენოთ თქვენ მიერ ჩატარებული გაკვეთილი და პასუხები დააფიქსიროთ ქვემოთ ჩამოთვლილი პუნქტების მიხედვით; გაითვალისწინეთ, რომ მნიშვნელოვანია თქვენი კომენტარი

1
  გაკვეთილის დასაწყისში  მოსწავლეებს გავაცანი და გასაგებად ავუხსენი გაკვეთილის მიზნები
დიახ


კომენტარი: მოსწავლეებს გავაცანი  თვითშემეცნების პროცესის მნიშვნელობა კარიერული წარმატების გზაზე. როგორ გახდნენ თანმიმდევრულები კარიერის დაგეგმვის პროცესში და გააკეთონ სწორი პროფესიული არჩევანი.
2
გაკვეთილზე გამოვიყენე წინასწარ გამზადებული საჭირო მასალა
დიახ
კომენტარი: ჯგუფებს დავურიგე წინასწარ ამობეჭდილი სიტუაციური სავარჯიშო(დანართი 4.3.1) „ლუკას შემთხვევა“. ინდივიდუალურად დაურიგდათ ამობეჭდილის სახით „თვით-შემეცნების“ კითხვარი (დანართი 4.5.1).
3
მოსწავლეებს ჰქონდათ საშუალება დაესვათ შეკითხვები, დაეზუსტებინათ გაუგებარი საკითხები
დიახ


კომენტარი: მოსწავლეები აქტიურად იყვნენ ჩართულნი საგაკვეთილო პროცესში, აფიქსირებდნენ საკუთარ აზრს, სვამდნენ კითხვებს, აზუსტებდნენ გაუგებარ საკითხებს.
4
დაგეგმილი აქტივობების  ინსტრუქცია მკაფიოდ და გასაგებად  ავხსენი
დიახ
კომენტარი: ჯუფური მუშაობის ინსტრუქცია მკაფიოდ და გასაგებად ავხსენი, რაც გამოვლინდა იმით, რომ თითოეული ჯგუფის ყველა მოსწავლე მკაფიოდ და დამაჯერებლად აფიქსირებდა საკუთარ აზრს.


5
გაკვეთილის მიმდინარეობისას უზრუნველყოფილი იყო მოსწავლეთა აქტიური ჩართულობა
დიახ
კომენტარი: თითოეული ჯგუფის ყველა მონაწილე აქტიურად იყო ჩართული საგაკვეთილო პროცესში და ყველა დაგეგმილ აქტივობაში.


6
გაკვეთილის მიმდინარობისას შექმნილი იყო კეთილგანწყობილი და თანამშრომლობითი გარემო
დიახ
კომენტარი: გაკვეთილის მიმდინარეობისას შევქმენი კეთილგანწყობილი და თანამშრომრომლობითი გარემო.


7
ჯგუფის მართვისას წავაწყდი პრობლემებს (დააკონკრეტეთ)
არა
 კომენტარი: ჯგუფის მართვისას პრობლემებს არ წავაწყდი.



8
გაკვეთილზე გამოყენებულმა მეთოდებმა ხელი შეუწყო მონაწილეთა ჩართულობას და ინფორმაციის ათვისებას (მაგ;პრეზენტაციის, ჯგუფური მუშაობის თუ სხვა გზით)
დიახ
კომენტარი: გაკვეთილზე გამოყენებულმა მეთოდებმა: ჯგუფურმა მუშაობამ და პრეზენტაციამ  ხელი შეუწყო მოსწავლეთა ჩართულობას ,ინფორმაციის ათვისებას და დისკუსიის უნარის განვითარებას.


9
აქტივობების წარმართვისას წავაწყდი გარკვეულ პრობლემებს(მიუთითეთ კონკრეტულად)
არა
დაასაბუთეთ პასუხი: აქტივობების წარმართვისას პრობლემებს არ ჰქონია ადგილი.




10
მოსწავლეებმა გაიზიარეს მოდულით გათვალისწინებული თემის შინაარსი და მისი მნიშვნელობა
დიახ
დაასაბუთეთ პასუხი: მოსწავლეები გაეცვნენ და გაიზიარეს დოტსის ბრიტანული მოდელის ოთხივე საფეხური.  მოახდინეს პედაგოგთან ერთად პროფორიენტაციისა და კარიერის დაგეგმვის ფარგლებში შეძენილი ცოდნის გააზრება და შეჯამება. მე-11 კლასებში აღნიშნულმა პროგრამა წარმატებული აღმოჩნდა.
11
მოდულით გათვალისწინებული დრო საკმარისია აქტივობების განსახორციელებლად
დიახ
დაასაბუთეთ პასუხი:  დრო სრულიად საკმარისი იყო, რადგან ჩემს მიერ დაგეგმილი ყველა აქტივობა სრულყოფილად ჩავატარე.



12*
საგაკვეთილო პროცესს წარვმართავ ისე, რომ სსსმ მოსწავლე ჩართული იყოს აქტივობებში
დიახ
არა
ნაწილობრივ
დაასაბუთეთ პასუხი:




*ივსება მხოლოდ იმ შემთხვევაში თუ კლასში არის სსსმ პირი.






გაკვეთილის დაკვირვების ფორმა მასწავლებლისათვის






სკოლა: 108                                                                                  კლასი: 9
პროფორიენტაციის და კარიერის დაგეგმვის გაკვეთილის რიგითობა:  5
ჩატარების თარიღი:30:03:2016                      დრო: 14:25
მასწავლებელი:  თეა ხმალაძე                                               

ინსტრუქცია: გთხოვთ, გაიხსენოთ თქვენ მიერ ჩატარებული გაკვეთილი და პასუხები დააფიქსიროთ ქვემოთ ჩამოთვლილი პუნქტების მიხედვით; გაითვალისწინეთ, რომ მნიშვნელოვანია თქვენი კომენტარი

1
  გაკვეთილის დასაწყისში  მოსწავლეებს გავაცანი და გასაგებად ავუხსენი გაკვეთილის მიზნები
დიახ


კომენტარი: მოსწავლეებს გავაცანი  ეროვნული საკვალიფიკაციო ჩარჩო და საქართველოში არსებული პროფესიათა სფეროები.
2
გაკვეთილზე გამოვიყენე წინასწარ გამზადებული საჭირო მასალა
დიახ
კომენტარი: კლასი დავყავი სამ  ჯგუფად, თითოეულ ჯგუფს დავურიგე საპრეზენტაციო ფურცლები და მარკერები და დავალება მივეცი შემდეგი ტიპის: თითოეულ ჯგუფს საქართველოში არსებული პროფესიებიდან უნდა შეერჩიათ ერთი პროფესია/სპეციალობა და გაეკეთებინათ პრეზენტაცია. ვფიქრობ, ჯგუფური მუშაობა ძალიან საინტერესოდ წარიმართა, მოსწავლეები ერთმანეთთან შევიდნენ პოლემიკაში, რომელიც გაცილებით საინტერესო აღმოჩნდა.
3
მოსწავლეებს ჰქონდათ საშუალება დაესვათ შეკითხვები, დაეზუსტებინათ გაუგებარი საკითხები
დიახ


კომენტარი: მოსწავლეები აქტიურად იყვნენ ჩართულნი საგაკვეთილო პროცესში, აფიქსირებდნენ საკუთარ აზრს, სვამდნენ კითხვებს, აზუსტებდნენ გაუგებარ საკითხებს.
4
დაგეგმილი აქტივობების  ინსტრუქცია მკაფიოდ და გასაგებად  ავხსენი
დიახ
კომენტარი: ჯუფური მუშაობის ინსტრუქცია მკაფიოდ და გასაგებად ავხსენი, რაც გამოვლინდა იმით, რომ თითოეული ჯგუფის ყველა მოსწავლე მკაფიოდ და დამაჯერებლად აფიქსირებდა საკუთარ აზრს.
პროფესიებთან დაკავშირებით.


5
გაკვეთილის მიმდინარეობისას უზრუნველყოფილი იყო მოსწავლეთა აქტიური ჩართულობა
დიახ
კომენტარი: თითოეული ჯგუფის ყველა მონაწილე აქტიურად იყო ჩართული საგაკვეთილო პროცესში და ყველა დაგეგმილ აქტივობაში.


6
გაკვეთილის მიმდინარობისას შექმნილი იყო კეთილგანწყობილი და თანამშრომლობითი გარემო
დიახ
კომენტარი: გაკვეთილის მიმდინარეობისას შევქმენი კეთილგანწყობილი და თანამშრომრომლობითი გარემო.


7
ჯგუფის მართვისას წავაწყდი პრობლემებს (დააკონკრეტეთ)
არა
 კომენტარი: ჯგუფის მართვისას პრობლემებს არ წავაწყდი.



8
გაკვეთილზე გამოყენებულმა მეთოდებმა ხელი შეუწყო მონაწილეთა ჩართულობას და ინფორმაციის ათვისებას (მაგ;პრეზენტაციის, ჯგუფური მუშაობის თუ სხვა გზით)
დიახ
კომენტარი: გაკვეთილზე გამოყენებულმა მეთოდებმა: ჯგუფურმა მუშაობამ და პრეზენტაციამ ხელი შეუწყო მოსწავლეთა ჩართულობას ,ინფორმაციის ათვისებას და დისკუსიის უნარის განვითარებას.


9
აქტივობების წარმართვისას წავაწყდი გარკვეულ პრობლემებს(მიუთითეთ კონკრეტულად)
არა
დაასაბუთეთ პასუხი: აქტივობების წარმართვისას პრობლემებს არ ჰქონია ადგილი.




10
მოსწავლეებმა გაიზიარეს მოდულით გათვალისწინებული თემის შინაარსი და მისი მნიშვნელობა
დიახ
დაასაბუთეთ პასუხი: მოსწავლეებმა აიმაღლეს ცოდნა პროფესიათა მახასიათებლების და საქართველოს ეროვნულ საკვალიფიკაციო ჩარჩოს შესახებ და გაიაზრეს კომპეტენციების კავშირი პროფესიებთან.
11
მოდულით გათვალისწინებული დრო საკმარისია აქტივობების განსახორციელებლად
დიახ
დაასაბუთეთ პასუხი:  დრო სრულიად საკმარისი იყო, რადგან ჩემს მიერ დაგეგმილი ყველა აქტივობა სრულყოფილად ჩავატარე.



12*
საგაკვეთილო პროცესს წარვმართავ ისე, რომ სსსმ მოსწავლე ჩართული იყოს აქტივობებში
დიახ
არა
ნაწილობრივ
დაასაბუთეთ პასუხი:




*ივსება მხოლოდ იმ შემთხვევაში თუ კლასში არის სსსმ პირი.




გაკვეთილის დაკვირვების ფორმა მასწავლებლისათვის






სკოლა: 108                                                                                  კლასი: 9
პროფორიენტაციის და კარიერის დაგეგმვის გაკვეთილის რიგითობა:  6
ჩატარების თარიღი:21:04:2016                      დრო: 14:25
მასწავლებელი:  თეა ხმალაძე                                               

ინსტრუქცია: გთხოვთ, გაიხსენოთ თქვენ მიერ ჩატარებული გაკვეთილი და პასუხები დააფიქსიროთ ქვემოთ ჩამოთვლილი პუნქტების მიხედვით; გაითვალისწინეთ, რომ მნიშვნელოვანია თქვენი კომენტარი

1
  გაკვეთილის დასაწყისში  მოსწავლეებს გავაცანი და გასაგებად ავუხსენი გაკვეთილის მიზნები
დიახ


კომენტარი: მოსწავლეებს გავაცანი  შრომითი ღირებულებებისა და ინტერესების როლი პროფესიული არჩევანის დროს.
2
გაკვეთილზე გამოვიყენე წინასწარ გამზადებული საჭირო მასალა
დიახ
კომენტარი: მოსწავლეებს წარედგინა წინასწარ გამზადებული სქემა პიროვნული თვისებების შესახებ.  ასევე, ინდივიდუალურად დაურიგდათ ღირებულებების აუქციონის ფორმა შესავსებად.
3
მოსწავლეებს ჰქონდათ საშუალება დაესვათ შეკითხვები, დაეზუსტებინათ გაუგებარი საკითხები
დიახ


კომენტარი: მოსწავლეები აქტიურად იყვნენ ჩართულნი საგაკვეთილო პროცესში, აფიქსირებდნენ საკუთარ აზრს, სვამდნენ კითხვებს, აზუსტებდნენ გაუგებარ საკითხებს.
4
დაგეგმილი აქტივობების  ინსტრუქცია მკაფიოდ და გასაგებად  ავხსენი
დიახ
კომენტარი: ინდივიდუალური მუშაობის ინსტრუქცია მკაფიოდ და გასაგებად ავხსენი, რაც გამოვლინდა იმით, რომ თითოეული ჯგუფის ყველა მოსწავლე მკაფიოდ და დამაჯერებლად აფიქსირებდა საკუთარ აზრს.


5
გაკვეთილის მიმდინარეობისას უზრუნველყოფილი იყო მოსწავლეთა აქტიური ჩართულობა
დიახ
კომენტარი: თითოეული მოსწავლე აქტიურად იყო ჩართული საგაკვეთილო პროცესში და ყველა დაგეგმილ აქტივობაში.


6
გაკვეთილის მიმდინარობისას შექმნილი იყო კეთილგანწყობილი და თანამშრომლობითი გარემო
დიახ
კომენტარი: გაკვეთილის მიმდინარეობისას შევქმენი კეთილგანწყობილი და თანამშრომრომლობითი გარემო.


7
ჯგუფის მართვისას წავაწყდი პრობლემებს (დააკონკრეტეთ)
არა
 კომენტარი: გაკვეთილის  მართვისას პრობლემებს არ წავაწყდი.



8
გაკვეთილზე გამოყენებულმა მეთოდებმა ხელი შეუწყო მონაწილეთა ჩართულობას და ინფორმაციის ათვისებას (მაგ;პრეზენტაციის, ჯგუფური მუშაობის თუ სხვა გზით)
დიახ
კომენტარი: გაკვეთილზე გამოყენებულმა მეთოდებმა ხელი შეუწყო მოსწავლეთა ჩართულობას ,ინფორმაციის ათვისებას და დისკუსიის უნარის განვითარებას.


9
აქტივობების წარმართვისას წავაწყდი გარკვეულ პრობლემებს(მიუთითეთ კონკრეტულად)
არა
დაასაბუთეთ პასუხი: აქტივობების წარმართვისას პრობლემებს არ ჰქონია ადგილი.




10
მოსწავლეებმა გაიზიარეს მოდულით გათვალისწინებული თემის შინაარსი და მისი მნიშვნელობა
დიახ
დაასაბუთეთ პასუხი: მოსწავლეები გაეცნენ და გაანალიზეს საკუთარი ინტერესები და შრომითი ღირებულებები, პროფესიული არჩევანის პროცესში პიროვნული თვისებების, ინტერესების და უნარების მნიშვნელობა.
11
მოდულით გათვალისწინებული დრო საკმარისია აქტივობების განსახორციელებლად
დიახ
დაასაბუთეთ პასუხი:  დრო სრულიად საკმარისი იყო, რადგან ჩემს მიერ დაგეგმილი ყველა აქტივობა სრულყოფილად ჩავატარე.



12*
საგაკვეთილო პროცესს წარვმართავ ისე, რომ სსსმ მოსწავლე ჩართული იყოს აქტივობებში
დიახ
არა
ნაწილობრივ
დაასაბუთეთ პასუხი:




*ივსება მხოლოდ იმ შემთხვევაში თუ კლასში არის სსსმ პირი.










გაკვეთილის დაკვირვების ფორმა მასწავლებლისათვის






სკოლა: 108                                                                                  კლასი: 9
პროფორიენტაციის და კარიერის დაგეგმვის გაკვეთილის რიგითობა:  7
ჩატარების თარიღი:4:05:2016                      დრო: 14:25
მასწავლებელი:  თეა ხმალაძე                                               

ინსტრუქცია: გთხოვთ, გაიხსენოთ თქვენ მიერ ჩატარებული გაკვეთილი და პასუხები დააფიქსიროთ ქვემოთ ჩამოთვლილი პუნქტების მიხედვით; გაითვალისწინეთ, რომ მნიშვნელოვანია თქვენი კომენტარი

1
  გაკვეთილის დასაწყისში  მოსწავლეებს გავაცანი და გასაგებად ავუხსენი გაკვეთილის მიზნები
დიახ


კომენტარი: დასაწყისში მოსწავლეებს გავაცანი აზროვნების ტიპები ედვარდ დე ბონოს „ექვსი მოაზროვნე ქუდის“ მიხედვით და გამოვიყენე ინტერაცქიული მეთოდი მინი-ლექცია.
2
გაკვეთილზე გამოვიყენე წინასწარ გამზადებული საჭირო მასალა
დიახ
კომენტარი: დაფაზე გამოვაკარი წინასწარ გამზადებული: თეთრი ქუდი, შავი ქუდი, ვითელი ქუდი, მწვანე ქუდი, ლურჯი ქუდი, თითოეული ქუდის ქვეშ მოკლედ იყო ჩამოწერილი ის საკითხები, რაზეჩ ეს კონკრეტული „ქუდი“ არის პასუხისმგებელი. ასევე მოსწავლეებს ჯგუფებში დაურიგდათ დანართი 7.2  ელენეს შემთხვევა.
3
მოსწავლეებს ჰქონდათ საშუალება დაესვათ შეკითხვები, დაეზუსტებინათ გაუგებარი საკითხები
დიახ


კომენტარი: მოსწავლეები აქტიურად იყვნენ ჩართულნი საგაკვეთილო პროცესში, აფიქსირებდნენ საკუთარ აზრს, სვამდნენ კითხვებს, აზუსტებდნენ გაუგებარ საკითხებს.
4
დაგეგმილი აქტივობების  ინსტრუქცია მკაფიოდ და გასაგებად  ავხსენი
დიახ
კომენტარი: ჯუფური მუშაობის ინსტრუქცია მკაფიოდ და გასაგებად ავხსენი, რაც გამოვლინდა იმით, რომ თითოეული ჯგუფის ყველა მოსწავლე მკაფიოდ და დამაჯერებლად აფიქსირებდა საკუთარ აზრს.


5
გაკვეთილის მიმდინარეობისას უზრუნველყოფილი იყო მოსწავლეთა აქტიური ჩართულობა
დიახ
კომენტარი: თითოეული ჯგუფის ყველა მონაწილე აქტიურად იყო ჩართული საგაკვეთილო პროცესში და ყველა დაგეგმილ აქტივობაში.


6
გაკვეთილის მიმდინარობისას შექმნილი იყო კეთილგანწყობილი და თანამშრომლობითი გარემო
დიახ
კომენტარი: გაკვეთილის მიმდინარეობისას შევქმენი კეთილგანწყობილი და თანამშრომრომლობითი გარემო.


7
ჯგუფის მართვისას წავაწყდი პრობლემებს (დააკონკრეტეთ)
არა
 კომენტარი: ჯგუფის მართვისას პრობლემებს არ წავაწყდი.



8
გაკვეთილზე გამოყენებულმა მეთოდებმა ხელი შეუწყო მონაწილეთა ჩართულობას და ინფორმაციის ათვისებას (მაგ;პრეზენტაციის, ჯგუფური მუშაობის თუ სხვა გზით)
დიახ
კომენტარი: გაკვეთილზე გამოყენებულმა მეთოდებმა: ჯგუფურმა მუშაობამ და პრეზენტაციამ ხელი შეუწყო მოსწავლეთა ჩართულობას ,ინფორმაციის ათვისებას და დისკუსიის უნარის განვითარებას.


9
აქტივობების წარმართვისას წავაწყდი გარკვეულ პრობლემებს(მიუთითეთ კონკრეტულად)
არა
დაასაბუთეთ პასუხი: აქტივობების წარმართვისას პრობლემებს არ ჰქონია ადგილი.




10
მოსწავლეებმა გაიზიარეს მოდულით გათვალისწინებული თემის შინაარსი და მისი მნიშვნელობა
დიახ
დაასაბუთეთ პასუხი: მოსწავლეებმა გაიუმჯობესეს გადაწყვეტილების მიღების უნარი ედვარდ დე ბონოს „ექვსი მოაზროვნე ქუდის მეთოდის“ გამოყენებით.
11
მოდულით გათვალისწინებული დრო საკმარისია აქტივობების განსახორციელებლად
დიახ
დაასაბუთეთ პასუხი:  დრო სრულიად საკმარისი იყო, რადგან ჩემს მიერ დაგეგმილი ყველა აქტივობა სრულყოფილად ჩავატარე.



12*
საგაკვეთილო პროცესს წარვმართავ ისე, რომ სსსმ მოსწავლე ჩართული იყოს აქტივობებში
დიახ
არა
ნაწილობრივ
დაასაბუთეთ პასუხი:




*ივსება მხოლოდ იმ შემთხვევაში თუ კლასში არის სსსმ პირი.






გაკვეთილის დაკვირვების ფორმა მასწავლებლისათვის



სკოლა: 108                                                                                  კლასი: 9
პროფორიენტაციის და კარიერის დაგეგმვის გაკვეთილის რიგითობა:  8
ჩატარების თარიღი:2:06:2016                      დრო: 14:25
მასწავლებელი:  თეა ხმალაძე                                               

ინსტრუქცია: გთხოვთ, გაიხსენოთ თქვენ მიერ ჩატარებული გაკვეთილი და პასუხები დააფიქსიროთ ქვემოთ ჩამოთვლილი პუნქტების მიხედვით; გაითვალისწინეთ, რომ მნიშვნელოვანია თქვენი კომენტარი

1
  გაკვეთილის დასაწყისში  მოსწავლეებს გავაცანი და გასაგებად ავუხსენი გაკვეთილის მიზნები
დიახ


კომენტარი: დასაწყისში მოსწავლეებს გავაცანი კარიერული გადაწყვეტილების მიღების პროცესი, გამოვიყენე ინტერაქციული მეთოდი.
2
გაკვეთილზე გამოვიყენე წინასწარ გამზადებული საჭირო მასალა
დიახ
კომენტარი: ჯგუფებს დაურიგდათ  წინასწარ გამზადებული სქემა-„კარიერული გადაწყვეტილების მიღების მოდელი“ - დანართი 8.1-ის მიხედვით, ასევე ინდივიდუალურად დავურიგე  ამობეჭდილი უკუკავშირის ფორმები.
3
მოსწავლეებს ჰქონდათ საშუალება დაესვათ შეკითხვები, დაეზუსტებინათ გაუგებარი საკითხები
დიახ


კომენტარი : მოსწავლეები აქტიურად იყვნენ ჩართულნი საგაკვეთილო პროცესში, აფიქსირებდნენ საკუთარ აზრს, სვამდნენ კითხვებს, აზუსტებდნენ გაუგებარ საკითხებს.
4
დაგეგმილი აქტივობების  ინსტრუქცია მკაფიოდ და გასაგებად  ავხსენი
დიახ
კომენტარი: ჩემი დაგეგმილი აქტივობა წარმოადგენდა ჯგუფურ და ინდივიდუალურ მუშაობას, როლურ თამაშებს და პრეზენტაცის.
5
გაკვეთილის მიმდინარეობისას უზრუნველყოფილი იყო მოსწავლეთა აქტიური ჩართულობა
დიახ
კომენტარი: თითოეული ჯგუფის ყველა მონაწილე აქტიურად იყო ჩართული საგაკვეთილო პროცესში და ყველა დაგეგმილ აქტივობაში.


6
გაკვეთილის მიმდინარობისას შექმნილი იყო კეთილგანწყობილი და თანამშრომლობითი გარემო
დიახ
კომენტარი: გაკვეთილის მიმდინარეობისას შევქმენი კეთილგანწყობილი და თანამშრომრომლობითი გარემო.


7
ჯგუფის მართვისას წავაწყდი პრობლემებს (დააკონკრეტეთ)
არა
 კომენტარი: ჯგუფების მართვისას პრობლემას არ წავაწყდი.


8
გაკვეთილზე გამოყენებულმა მეთოდებმა ხელი შეუწყო მონაწილეთა ჩართულობას და ინფორმაციის ათვისებას (მაგ;პრეზენტაციის, ჯგუფური მუშაობის თუ სხვა გზით)
დიახ
კომენტარი: გაკვეთილზე გამოყენებულმა მეთოდმა ხელი შეუწყო მოსწავლეთა ჩართულობას ,ინფორმაციის ათვისებას და დისკუსიის უნარის განვითარებას და ახალი ინფორმაციის (მათთვის უჩვეულო)კონსტრუქტირებას.


9
აქტივობების წარმართვისას წავაწყდი გარკვეულ პრობლემებს(მიუთითეთ კონკრეტულად)
არა
დაასაბუთეთ პასუხი: აქტივობების წარმართვისას პრობლემებს არ ჰქონია ადგილი.




10
მოსწავლეებმა გაიზიარეს მოდულით გათვალისწინებული თემის შინაარსი და მისი მნიშვნელობა
დიახ
დაასაბუთეთ პასუხი:  მოსწავლეებმა  დააკავშირეს საკუთარი უნარები და ინტერესები კონკრეტული ვაკანსიის მოთხოვნებთან, გაიუმჯობესეს თვითპრეზენტაციისა და დამარწმუნებელი კომუნიკაციის უნარი,  შეაფასეს საპილოტე პროგრამა.
11
მოდულით გათვალისწინებული დრო საკმარისია აქტივობების განსახორციელებლად
დიახ
დაასაბუთეთ პასუხი: აქტივობებისთვის დრო საკმარისი იყო თუმცა ბავშვების მოთხოვნით და საპროგრამო მასალის უკეთესად ათვისებისთვის გაკვეთილების განრიგის გაზრდა უკეთესი იქნებოდა. 


12*
საგაკვეთილო პროცესს წარვმართავ ისე, რომ სსსმ მოსწავლე ჩართული იყოს აქტივობებში
დიახ
არა
ნაწილობრივ
დაასაბუთეთ პასუხი:




*ივსება მხოლოდ იმ შემთხვევაში თუ კლასში არის სსსმ პირი.








გაკვეთილის დაკვირვების ფორმა მასწავლებლისათვის




სკოლა: 108                                                                                  კლასი: 11
პროფორიენტაციის და კარიერის დაგეგმვის გაკვეთილის რიგითობა:  1
ჩატარების თარიღი:22:03:2016                      დრო: 14:25
მასწავლებელი:  თეა ხმალაძე                                               

ინსტრუქცია: გთხოვთ, გაიხსენოთ თქვენ მიერ ჩატარებული გაკვეთილი და პასუხები დააფიქსიროთ ქვემოთ ჩამოთვლილი პუნქტების მიხედვით; გაითვალისწინეთ, რომ მნიშვნელოვანია თქვენი კომენტარი

1
  გაკვეთილის დასაწყისში  მოსწავლეებს გავაცანი და გასაგებად ავუხსენი გაკვეთილის მიზნები
დიახ


კომენტარი: მოსწავლეებს გავაცანი  პროფესიული ორიენტაციისა და კარიერის დაგეგმვის პროცესის მნიშვნელობა და საქართველოში განათლების მიღების შესაძლებლობები.
2
გაკვეთილზე გამოვიყენე წინასწარ გამზადებული საჭირო მასალა
დიახ
კომენტარი: კლასი დავყავი სამ  ჯგუფად, თითოეულ ჯგუფს დავურიგე საპრეზენტაციო ფურცლები და მარკერები. სავარჯიშო მდგომარეობდა შემდეგში: „სკოლის შემდგომი განათლების მიღების შესაძლებლობები“. საპრეზენტაციო თემებს წარმოადგენდა: „პროფესიული განათლება“, „უმაღლესი განათლება“ და „არაფორმალური და ინფორმალური განათლება“. მოსწავლეებმა საინტერესო პრეზენტაციები მოამზადეს.
3
მოსწავლეებს ჰქონდათ საშუალება დაესვათ შეკითხვები, დაეზუსტებინათ გაუგებარი საკითხები
დიახ


კომენტარი: მოსწავლეები აქტიურად იყვნენ ჩართულნი საგაკვეთილო პროცესში, აფიქსირებდნენ საკუთარ აზრს, სვამდნენ კითხვებს, აზუსტებდნენ გაუგებარ საკითხებს.
4
დაგეგმილი აქტივობების  ინსტრუქცია მკაფიოდ და გასაგებად  ავხსენი
დიახ
კომენტარი: ჯუფური მუშაობის ინსტრუქცია მკაფიოდ და გასაგებად ავხსენი, რაც გამოვლინდა იმით, რომ თითოეული ჯგუფის ყველა მოსწავლე მკაფიოდ და დამაჯერებლად აფიქსირებდა საკუთარ აზრს.
პროფესიებთან დაკავშირებით.


5
გაკვეთილის მიმდინარეობისას უზრუნველყოფილი იყო მოსწავლეთა აქტიური ჩართულობა
დიახ
კომენტარი: თითოეული ჯგუფის ყველა მონაწილე აქტიურად იყო ჩართული საგაკვეთილო პროცესში და ყველა დაგეგმილ აქტივობაში.


6
გაკვეთილის მიმდინარობისას შექმნილი იყო კეთილგანწყობილი და თანამშრომლობითი გარემო
დიახ
კომენტარი: გაკვეთილის მიმდინარეობისას შევქმენი კეთილგანწყობილი და თანამშრომრომლობითი გარემო.


7
ჯგუფის მართვისას წავაწყდი პრობლემებს (დააკონკრეტეთ)
არა
 კომენტარი: ჯგუფის მართვისას პრობლემებს არ წავაწყდი.



8
გაკვეთილზე გამოყენებულმა მეთოდებმა ხელი შეუწყო მონაწილეთა ჩართულობას და ინფორმაციის ათვისებას (მაგ;პრეზენტაციის, ჯგუფური მუშაობის თუ სხვა გზით)
დიახ
კომენტარი: გაკვეთილზე გამოყენებულმა მეთოდებმა: ჯგუფურმა მუშაობამ და პრეზენტაციამ ხელი შეუწყო მოსწავლეთა ჩართულობას ,ინფორმაციის ათვისებას და დისკუსიის უნარის განვითარებას.


9
აქტივობების წარმართვისას წავაწყდი გარკვეულ პრობლემებს(მიუთითეთ კონკრეტულად)
არა
დაასაბუთეთ პასუხი: აქტივობების წარმართვისას პრობლემებს არ ჰქონია ადგილი.




10
მოსწავლეებმა გაიზიარეს მოდულით გათვალისწინებული თემის შინაარსი და მისი მნიშვნელობა
დიახ
დაასაბუთეთ პასუხი: მოსწავლეებმა გააცნობიერეს ეფექტური გადაწყვეტილების მიღების მნიშვნელობა მომავალი პროფესიის არჩევის დროს; გაეცნენ ქვეყანაში განათლების მიღების შესაძლებლობებს; მიიღეს ინფორმაცია იმ საერთაშორისო დოკუმენტებისა და მიდგომების შესახებ, რომლის მიხედვითაც საქართველო ხელმძღვანელობს პროფესიული ორიენტაციისა და კარიერის დაგეგმვის სისტემის განვითარების პროცესში.
11
მოდულით გათვალისწინებული დრო საკმარისია აქტივობების განსახორციელებლად
დიახ
დაასაბუთეთ პასუხი:  დრო სრულიად საკმარისი იყო, რადგან ჩემს მიერ დაგეგმილი ყველა აქტივობა სრულყოფილად ჩავატარე.



12*
საგაკვეთილო პროცესს წარვმართავ ისე, რომ სსსმ მოსწავლე ჩართული იყოს აქტივობებში
დიახ
არა
ნაწილობრივ
დაასაბუთეთ პასუხი:




*ივსება მხოლოდ იმ შემთხვევაში თუ კლასში არის სსსმ პირი.







გაკვეთილის დაკვირვების ფორმა მასწავლებლისათვის



სკოლა: 108                                                                                  კლასი: 11
პროფორიენტაციის და კარიერის დაგეგმვის გაკვეთილის რიგითობა:  2
ჩატარების თარიღი:12:04:2016                      დრო: 14:25
მასწავლებელი:  თეა ხმალაძე                                               

ინსტრუქცია: გთხოვთ, გაიხსენოთ თქვენ მიერ ჩატარებული გაკვეთილი და პასუხები დააფიქსიროთ ქვემოთ ჩამოთვლილი პუნქტების მიხედვით; გაითვალისწინეთ, რომ მნიშვნელოვანია თქვენი კომენტარი

1
  გაკვეთილის დასაწყისში  მოსწავლეებს გავაცანი და გასაგებად ავუხსენი გაკვეთილის მიზნები
დიახ


კომენტარი: მოსწავლეებს გავაცანი  პროფესიის არჩევისა და კარიერის დაგეგმვის პროცესში შრომის ბაზრის მნიშვნელობა და მისი ტენდენციები და რეზიუმეს (cv) წერის ტექნიკა.
2
გაკვეთილზე გამოვიყენე წინასწარ გამზადებული საჭირო მასალა
დიახ
კომენტარი: წინასწარ გამაზადებულ ფლიპჩარტზე, სადაც რეზიუმეს სტრუქტურა იყო დატანილი, გამოვაკარი დაფაზე. შემდეგ მოსწავლეებს მიეცათ ინდივიდუალური დავალება შეედგინათ პირადი რეზიუმე იმის მიხედვით, თუ სად და როგორ ხედავს საკუთარ თავს 10 წლის შემდეგ. აქტივობის დრო შეადგენდა 10 წუთს. სამუშაოს დასრულების შემდეგ მოსწავლეებმა მოაწყვეს საკუთარი რეზიუმეს პრეზენტაცია.
3
მოსწავლეებს ჰქონდათ საშუალება დაესვათ შეკითხვები, დაეზუსტებინათ გაუგებარი საკითხები
დიახ


კომენტარი: მოსწავლეები აქტიურად იყვნენ ჩართულნი საგაკვეთილო პროცესში, აფიქსირებდნენ საკუთარ აზრს, სვამდნენ კითხვებს, აზუსტებდნენ გაუგებარ საკითხებს.
4
დაგეგმილი აქტივობების  ინსტრუქცია მკაფიოდ და გასაგებად  ავხსენი
დიახ
კომენტარი: ინდივიდუალური მუშაობის ინსტრუქცია მკაფიოდ და გასაგებად ავხსენი, რაც გამოვლინდა იმით, რომ ყველა მოსწავლე მკაფიოდ და დამაჯერებლად აფიქსირებდა საკუთარ აზრს.



5
გაკვეთილის მიმდინარეობისას უზრუნველყოფილი იყო მოსწავლეთა აქტიური ჩართულობა
დიახ
კომენტარი: ყველა მონაწილე აქტიურად იყო ჩართული საგაკვეთილო პროცესში და ყველა დაგეგმილ აქტივობაში.


6
გაკვეთილის მიმდინარობისას შექმნილი იყო კეთილგანწყობილი და თანამშრომლობითი გარემო
დიახ
კომენტარი: გაკვეთილის მიმდინარეობისას შევქმენი კეთილგანწყობილი და თანამშრომრომლობითი გარემო.


7
ჯგუფის მართვისას წავაწყდი პრობლემებს (დააკონკრეტეთ)
არა
 კომენტარი: საგაკვეთილო პროცესში და დაგეგმილ აქტივობებში პრობლემებს არ წავაწყდი.



8
გაკვეთილზე გამოყენებულმა მეთოდებმა ხელი შეუწყო მონაწილეთა ჩართულობას და ინფორმაციის ათვისებას (მაგ;პრეზენტაციის, ჯგუფური მუშაობის თუ სხვა გზით)
დიახ
კომენტარი: გაკვეთილზე გამოყენებულმა მეთოდებმა: ინდივიდუალურმა მუშაობამ, გონებრივმა იერიშმა და პრეზენტაციამ ხელი შეუწყო მოსწავლეთა ჩართულობას ,ინფორმაციის ათვისებას და დისკუსიის უნარის განვითარებას.


9
აქტივობების წარმართვისას წავაწყდი გარკვეულ პრობლემებს(მიუთითეთ კონკრეტულად)
არა
დაასაბუთეთ პასუხი: აქტივობების წარმართვისას პრობლემებს არ ჰქონია ადგილი.




10
მოსწავლეებმა გაიზიარეს მოდულით გათვალისწინებული თემის შინაარსი და მისი მნიშვნელობა
დიახ
დაასაბუთეთ პასუხი: მოსწავლეებმა გაიგეს ინფორმაცია შრომის ბაზრის არსის შესახებ; შრომის ბაზრის ინფორმაციის გამოყენება რამდენად მნიშვნელოვანი იქნება პროფესიის არჩევისას; განივითარეს თვითპრეზენტაციის უნარი და გაეცნენ რეზიუმეს მომზადების ტექნიკას.
11
მოდულით გათვალისწინებული დრო საკმარისია აქტივობების განსახორციელებლად
დიახ
დაასაბუთეთ პასუხი:  დრო სრულიად საკმარისი იყო, რადგან ჩემს მიერ დაგეგმილი ყველა აქტივობა სრულყოფილად ჩავატარე.



12*
საგაკვეთილო პროცესს წარვმართავ ისე, რომ სსსმ მოსწავლე ჩართული იყოს აქტივობებში
დიახ
არა
ნაწილობრივ
დაასაბუთეთ პასუხი:




*ივსება მხოლოდ იმ შემთხვევაში თუ კლასში არის სსსმ პირი.







გაკვეთილის დაკვირვების ფორმა მასწავლებლისათვის




სკოლა: 108                                                                                  კლასი: 11
პროფორიენტაციის და კარიერის დაგეგმვის გაკვეთილის რიგითობა:  4
ჩატარების თარიღი: 24:05:2016                      დრო: 13: 35
მასწავლებელი:  თეა ხმალაძე                                               

ინსტრუქცია: გთხოვთ, გაიხსენოთ თქვენ მიერ ჩატარებული გაკვეთილი და პასუხები დააფიქსიროთ ქვემოთ ჩამოთვლილი პუნქტების მიხედვით; გაითვალისწინეთ, რომ მნიშვნელოვანია თქვენი კომენტარი

1
  გაკვეთილის დასაწყისში  მოსწავლეებს გავაცანი და გასაგებად ავუხსენი გაკვეთილის მიზნები
დიახ


კომენტარი: მოსწავლეებს გავაცანი  თვითშემეცნების პროცესის მნიშვნელობა კარიერული წარმატების გზაზე. როგორ გახდნენ თანმიმდევრულები კარიერის დაგეგმვის პროცესში და გააკეთონ სწორი პროფესიული არჩევანი.
2
გაკვეთილზე გამოვიყენე წინასწარ გამზადებული საჭირო მასალა
დიახ
კომენტარი: ჯგუფებს დავურიგე წინასწარ ამობეჭდილი სიტუაციური სავარჯიშო(დანართი 4.3.1) „ლუკას შემთხვევა“. ინდივიდუალურად დაურიგდათ ამობეჭდილის სახით „თვით-შემეცნების“ კითხვარი (დანართი 4.5.1).
3
მოსწავლეებს ჰქონდათ საშუალება დაესვათ შეკითხვები, დაეზუსტებინათ გაუგებარი საკითხები
დიახ


კომენტარი: მოსწავლეები აქტიურად იყვნენ ჩართულნი საგაკვეთილო პროცესში, აფიქსირებდნენ საკუთარ აზრს, სვამდნენ კითხვებს, აზუსტებდნენ გაუგებარ საკითხებს.
4
დაგეგმილი აქტივობების  ინსტრუქცია მკაფიოდ და გასაგებად  ავხსენი
დიახ
კომენტარი: ჯუფური მუშაობის ინსტრუქცია მკაფიოდ და გასაგებად ავხსენი, რაც გამოვლინდა იმით, რომ თითოეული ჯგუფის ყველა მოსწავლე მკაფიოდ და დამაჯერებლად აფიქსირებდა საკუთარ აზრს.


5
გაკვეთილის მიმდინარეობისას უზრუნველყოფილი იყო მოსწავლეთა აქტიური ჩართულობა
დიახ
კომენტარი: თითოეული ჯგუფის ყველა მონაწილე აქტიურად იყო ჩართული საგაკვეთილო პროცესში და ყველა დაგეგმილ აქტივობაში.


6
გაკვეთილის მიმდინარობისას შექმნილი იყო კეთილგანწყობილი და თანამშრომლობითი გარემო
დიახ
კომენტარი: გაკვეთილის მიმდინარეობისას შევქმენი კეთილგანწყობილი და თანამშრომრომლობითი გარემო.


7
ჯგუფის მართვისას წავაწყდი პრობლემებს (დააკონკრეტეთ)
არა
 კომენტარი: ჯგუფის მართვისას პრობლემებს არ წავაწყდი.



8
გაკვეთილზე გამოყენებულმა მეთოდებმა ხელი შეუწყო მონაწილეთა ჩართულობას და ინფორმაციის ათვისებას (მაგ;პრეზენტაციის, ჯგუფური მუშაობის თუ სხვა გზით)
დიახ
კომენტარი: გაკვეთილზე გამოყენებულმა მეთოდებმა: ჯგუფურმა მუშაობამ და პრეზენტაციამ  ხელი შეუწყო მოსწავლეთა ჩართულობას ,ინფორმაციის ათვისებას და დისკუსიის უნარის განვითარებას.


9
აქტივობების წარმართვისას წავაწყდი გარკვეულ პრობლემებს(მიუთითეთ კონკრეტულად)
არა
დაასაბუთეთ პასუხი: აქტივობების წარმართვისას პრობლემებს არ ჰქონია ადგილი.




10
მოსწავლეებმა გაიზიარეს მოდულით გათვალისწინებული თემის შინაარსი და მისი მნიშვნელობა
დიახ
დაასაბუთეთ პასუხი: მოსწავლეები გაეცვნენ და გაიზიარეს დოტსის ბრიტანული მოდელის ოთხივე საფეხური.  მოახდინეს პედაგოგთან ერთად პროფორიენტაციისა და კარიერის დაგეგმვის ფარგლებში შეძენილი ცოდნის გააზრება და შეჯამება. მე-11 კლასებში აღნიშნულმა პროგრამა წარმატებული აღმოჩნდა.
11
მოდულით გათვალისწინებული დრო საკმარისია აქტივობების განსახორციელებლად
დიახ
დაასაბუთეთ პასუხი:  დრო სრულიად საკმარისი იყო, რადგან ჩემს მიერ დაგეგმილი ყველა აქტივობა სრულყოფილად ჩავატარე.



12*
საგაკვეთილო პროცესს წარვმართავ ისე, რომ სსსმ მოსწავლე ჩართული იყოს აქტივობებში
დიახ
არა
ნაწილობრივ
დაასაბუთეთ პასუხი:




*ივსება მხოლოდ იმ შემთხვევაში თუ კლასში არის სსსმ პირი.






No comments:

Post a Comment