2016-2017 სასწავლო წლის შემაჯამებელი დავალების ანალიზი

                                                                   2016-2017 წლის

 შემაჯამებელი დავალების ანალიზი

კლასი: მე-5 ა

საგნობრივი სტანდარტის შესაბამისადესგ- რომელ მისაღწევ შედეგზე გადის კონკრეტული  შემაჯამებელი დავალება




N
კლასში ჩატარებული შემაჯამებელი დავალების N და თარიღი
კლასის საგნობრივი სტანდარტის შესაბამისადრომელ მისაღწევ შედეგზე გადის?
1
26.10.2016


საზ. მეც.V-VI.11. მოსწავლეს შეუძლია  დააკავშიროს საქართველოს გეოგრაფიული ობიექტები დასახლებების ტიპებთან.
საზ. მეც.V-VI.12. მოსწავლეს შეუძლია  დაახასიათოს მხარე ბუნებრივი რესურსების მიხედვით და იმსჯელოს მათ მნიშვნელობაზე.
2
29.11.2016


საზ. მეც.V-VI.12. მოსწავლეს შეუძლია  დაახასიათოს მხარე ბუნებრივი რესურსების მიხედვით და იმსჯელოს მათ მნიშვნელობაზე.
საზ. მეც.V-VI.13. მოსწავლეს შეუძლია  მსჯელობა ბუნებრივი რესურსების რაციონალურ და მრავალმხრივ გამოყენებაზე.

3
22.02.2017
საზ. მეცV-VI.12. მოსწავლეს შეუძლია  დაახასიათოს მხარე ბუნებრივი რესურსების მიხედვით და იმსჯელოს მათ მნიშვნელობაზე
                               
4
21.03.2017
საზ. მეცV-VI.12. მოსწავლეს შეუძლია  დაახასიათოს მხარე ბუნებრივი რესურსების მიხედვით და იმსჯელოს მათ მნიშვნელობაზე
5
25.04.2017
საზ. მეც.V-VI.21.  მოსწავლეს შეუძლია  განასხვავოს

კულტურის სხვადასხვა კომპონენტები და განიხილოს მათი ურთიერთკავშირი.



შემაჯამებელი დავალების შეფასების სქემები



ქულა
N1 დავალების სქემა
N2 დავალების სქემა
N3 დავალების სქემა
N4 დავალების სქემა
N5 დავალების სქემა
1-2 ქულა




3-4 ქულა
განვლილი მასალის დიდი ნაწილი ათვისებულია ელემენტარულ დონეზე,
განვლილი მასალისდიდი ნაწილი ათვისებულია ელემენტარულ დონეზე,
განვლილი მასალისდიდი ნაწილი ათვისებულია ელემენტარულ დონეზე,
განვლილი მასალისდიდი ნაწილი ათვისებულია ელემენტარულ დონეზე,

განვლილი მასალის დიდი ნაწილი ათვისებულია ელემენტარულ დონეზე,
ქულა
განვლილი მასალაათვისებულია დამაკმაყოფილებელდონეზე.
განვლილი მასალა ათვისებულია დამაკმაყოფილებელდონეზე.
განვლილი მასალაათვისებულია დამაკმაყოფილებელდონეზე.
განვლილი მასალაათვისებულია დამაკმაყოფილებელდონეზე.
განვლილი მასალაათვისებულია დამაკმაყოფილებელდონეზე.


ქულა
განვლილი მასალის ნაწილი
ათვისებულია  ელემენტარულ დონეზენაწილი საშუალო  - დონეზე
განვლილი მასალის ნაწილი
ათვისებულია  ელემენტარულ დონეზენაწილი საშუალო  - დონეზე
განვლილი მასალის ნაწილი
ათვისებულია  ელემენტარულ დონეზენაწილი საშუალო  - დონეზე
განვლილი მასალის ნაწილი
ათვისებულია  ელემენტარულ დონეზენაწილი საშუალო  - დონეზე
განვლილი მასალისნაწილი
ათვისებულია  ელემენტარულ დონეზენაწილი საშუალო  - დონეზე


ქულა
განვლილი მასალა ათვისებულია საშუალო დონეზე,  მიზნები მიღწეულია საშუალო დონეზე.
განვლილი მასალა ათვისებულია საშუალო დონეზე,  მიზნები მიღწეულია საშუალო დონეზე.
განვლილი მასალა ათვისებულია საშუალო დონეზე,  მიზნები მიღწეულია საშუალო დონეზე.
განვლილი მასალა ათვისებულია საშუალო დონეზე,  მიზნები მიღწეულია საშუალო დონეზე.
განვლილი მასალაათვისებულია საშუალო დონეზე,  მიზნები მიღწეულია საშუალო დონეზე.


ქულა
განვლილი მასალა  ათვისებულია დამაკ.დონეზენაწილი-მაღალზე 
განვლილი მასალა  ათვისებულია დამაკ.დონეზენაწილი-მაღალზე 
განვლილი მასალა  ათვისებულია დამაკ.დონეზენაწილი-მაღალზე 
განვლილი მასალა  ათვისებულია დამაკ.დონეზენაწილი-მაღალზე 
განვლილი მასალა  ათვისებულია დამაკ.დონეზენაწილი-მაღალზე


ქულა

განვლილი მასალისუმეტესობა ათვისებულია მაღალდონეზე
განვლილი მასალისუმეტესობა ათვისებულია მაღალდონეზე
განვლილი მასალისუმეტესობა ათვისებულია მაღალდონეზე
განვლილი მასალისუმეტესობა ათვისებულია მაღალდონეზე
განვლილი მასალისუმეტესობა ათვისებულია მაღალდონეზე


10 ქულა

                  განვლილი
                მასალა
                   ათვისებულია
                       მაღალ დონეზე

                განვლილი მასალა 
                ათვისებულია მაღალ
                დონეზე
                 განვლილი მასალა 
                ათვისებულია მაღალ
                 დონეზე
                განვლილი მასალა
                ათვისებულია მაღალ
                 დონეზე
                განვლილი

*      
თითოეული შემაჯამებელი დავალების ჩატარებისას მასწავლებელმა
შესაძლებელია გამოიყენოს სხვადსხვა შეფასების სქემებირომლებიც 
დანართვის სახით დაერთვება.

შემაჯამებელი სამუშაოების ანგარიში
პედაგოგითეა ხმალაძე
კლასიმე-5 ა
საგანი: ჩვენი საქართველო
N1
შემაჯამებელი
N2
შემაჯამებელი
N3
შემაჯამებელი
N4
შემაჯამებელი
N5
შემაჯამებელი
კლასის საშუალო ართმეტიკული 
8.0
6.5
7.6
7.8
7.1
რა გაუჭირდა კლასს ამ შემაჯამებელში

ბუნებრივი რესურსების გარჩევა
კუთხეების დაკავშირება ღირსშესანიშნაობებთან



მცდარი წინადადებების გასწორება

საქართველოს მეურნეობის აღწერა
 საქართველოს კულტურის აღწერა

რეკომენდაციებიმეორე
სემესტრის შემაჯამებელი სამუშაოების დაგემვისთვის
მეორე სემესტრში შემაჯამებელი ტესტის შედგენისას შევიტან სხვადასხვა დონის დავალებებს


მიღებული შედეგების ანალიზი; მეხუთე  კლასში 2015-2016 სასწავლო წლის განმავლობაში სულ  5 შემაჯამებელი სამუშაო მქონდა და თითოეული მათგანი ტესტური ტიპის იყო. სამუშაოები დაყოფილი იყო ორ ან სამ კატეგორიად: იყო დახურული და ღია კითხვებიც, ასევე შესაბამისობების დადგენაც. შემაჯამებელი სამუშაოები მოსწავლეების ინდივიდუალურ შესაძლებლობებს იყო მორგებული და მან გამოავლინა მათი ძლიერი და სუსტი მხარეები. 
შემაჯამებელი სამუშაოს ძლიერ მხარედ მიმაჩნია ის, რომ იძლევა შესაძლებლობას შეფასდეს მოსწავლეთა მიღწევები და მათი შედეგების გაცნობის შემდეგ შესაბამისი ღონისძიებები გატარდეს. შემაჯამებელი სამუშაო მოსწავლესაც აძლევს საშუალებას განახორციელოს საკუთარი წარმატება-წარუმატებლობის მონიტორინგი.
დასკვნა: საბოლოო ჯამში მუშაობით კმაყოფილი არ ვარ რადგან დაკმაყოფილებულ ნაწილობრივ იქნა ე.ს.გ-ით განსაზღვრული მისაღწევი შედეგები:

რეკომენდაცია - რა უნდა იყოს გათვალისწინებული შედეგებზე რეაგირებისთვის:

უფრო  მეტი ყურადღება უნდა დავუთმო ინდივიდუალურ და დამოუკიდებელ მუშაობას.
პედაგოგის ხელმოწერა: თ.ხმალაძე




შემაჯამებელი დავალების ანალიზი
       
  კლასი:მე-9 გ


საგნობრივი სტანდარტის შესაბამისად, ესგ-ს რომელ მისაღწევ შედეგზე გადის კონკრეტული  შემაჯამებელი დავალება

N
კლასში ჩატარებული შემაჯამებელი დავალების N და თარიღი
კლასის საგნობრივი სტანდარტის შესაბამისად, რომელ მისაღწევ შედეგზე გადის?
1
2.10.16
ისტ.X. 1. მოსწავლეს შეუძლია ანალიტიკური მსჯელობა ისტორიის ქრონოლოგიისა და პერიოდიზაციის საკითხებზე.

2
1.11.16
ისტ.X. 2.  მოსწავლეს შეუძლია   ისტორიის  დამხმარე დარგებზე მსჯელობა და მათი სპეციფიკის  განსაზღრა.

ისტ.X.3.  მოსწავლეს შეუძლია  მსჯელობა სხვადასხვა ეპოქაში ისტორიული აზრის განვითარების პროცესზე.

3
2.12.16
ისტ.X.4. მოსწავლეს შეუძლია  გაანალიზოს და შეაფასოს  ისტორიული მოვლენის განსხვავებული ინტერპრეტაციები.
ისტ.X.8. მოსწავლეს შეუძლია   ისტორიული თემის დაწერა.


4
15.02.17
ისტ.X.4. მოსწავლეს შეუძლია  გაანალიზოს და შეაფასოს  ისტორიული მოვლენის განსხვავებული ინტერპრეტაციები.
ისტ.X.8. მოსწავლეს შეუძლია   ისტორიული თემის დაწერა.

5
28.03.17
ისტ.X.6. მოსწავლეს შეუძლია   გაანალიზოს პირველადი და მეორადი წყაროები.

ისტ.X.7. მოსწავლეს შეუძლია  ისტორიული კვლევის დაგეგმვა და ჩატარება.

N

1
24.04.17
ისტ.X. 1. მოსწავლეს შეუძლია ანალიტიკური მსჯელობა ისტორიის ქრონოლოგიისა და პერიოდიზაციის საკითხებზე.

2
29.05.17
ისტ.X. 2.  მოსწავლეს შეუძლია   ისტორიის  დამხმარე დარგებზე მსჯელობა და მათი სპეციფიკის  განსაზღრა.

ისტ.X.3.  მოსწავლეს შეუძლია  მსჯელობა სხვადასხვა ეპოქაში ისტორიული აზრის განვითარების პროცესზე.


შემაჯამებელი დავალების შეფასების სქემები

ქულა
N1 დავალების სქემა
N2 დავალების სქემა
N3 დავალების სქემა
N4 დავალების სქემა
N5 დავალების სქემა

1-2 ქულა

განვლილი მასალა აუთვისებელია

განვლილი მასალა აუთვისებელია

განვლილი მასალა აუთვისებელია

განვლილი მასალა აუთვისებელია

განვლილი მასალა აუთვისებელია

3-4 ქულა
განვლილი მასალის დიდი ნაწილი ათვისებულია ელემენტარულ დონეზე,
დასახული მიზნების ერთინაწილი ელემენტარულ დონეზეა
დასახული მიზნების ერთინაწილი ელემენტარულ დონეზეა
დასახული მიზნების ერთინაწილი ელემენტარულ დონეზეა
დასახული მიზნების ერთინაწილი ელემენტარულ დონეზეა

5 ქულა
განვლილი მასალა ათვისებულია დამაკმაყოფილებელ დონეზე.
განვლილი მასალის ნაწილი ათვისებულია  ელემენტ.დონეზე,
განვლილი მასალის ნაწილი ათვისებულია  ელემენტ. დონეზე,
განვლილი მასალა ათვისებულია დამაკ. დონეზე. მიზნებიმიღწეულია დამაკ. დონეზე .
განვლილი მასალა ათვისებულია დამაკ. დონეზე. მიზნებიმიღწეულია დამაკ. დონეზე .

6 ქულა
განვლილი მასალის ნაწილიათვისებულია  ელემენტარულ დონეზე, ნაწილი საშუალო  - დონეზე
განვლილი მასალა ათვისებულია დამაკ. დონეზე. მიზნებიმიღწეულია დამაკ. დონეზე .
განვლილი მასალა ათვისებულია დამაკ. დონეზე. მიზნებიმიღწეულია დამაკ. დონეზე .
განვლილი მასალა ათვისებულია დამაკ. დონეზე. მიზნებიმიღწეულია დამაკ. დონეზე .
განვლილი მასალა ათვისებულია დამაკ. დონეზე. მიზნებიმიღწეულია დამაკ. დონეზე .

7 ქულა
განვლილი მასალა ათვისებულია საშუალო დონეზე,  მიზნები მიღწეულია საშუალო დონეზე.
განვლილი მასალა ათვისებულია საშუალო დონეზე, მიზნებიმიღწეულია საშუალო დონეზე.
განვლილი მასალა ათვისებულია საშუალო დონეზე, მიზნებიმიღწეულია საშუალო დონეზე.
განვლილი მასალა ათვისებულია საშუალო დონეზე, მიზნებიმიღწეულია საშუალო დონეზე.
განვლილი მასალა ათვისებულია საშუალო დონეზე, მიზნებიმიღწეულია საშუალო დონეზე.

8 ქულა
განვლილი მასალა  ათვისებულია დამაკ.დონეზე. ნაწილი-მაღალზე  
განვლილი მასალა  ათვისებულია დამაკ.დონეზე. ნაწილი-მაღალზე  
განვლილი მასალა  ათვისებულია დამაკ.დონეზე. ნაწილი-მაღალზე  
განვლილი მასალა  ათვისებულია დამაკ.დონეზე. ნაწილი-მაღალზე  
განვლილი მასალა  ათვისებულია დამაკ.დონეზე. ნაწილი-მაღალზე  

9 ქულა

განვლილი მასალის უმეტესობა ათვისებულია მაღალდონეზე
განვლილი მასალის უმეტესობა ათვისებულია მაღალდონეზე
განვლილი მასალის უმეტესობა ათვისებულია მაღალდონეზე
განვლილი მასალის უმეტესობა ათვისებულია მაღალდონეზე
განვლილი მასალის უმეტესობა ათვისებულია მაღალდონეზე

10 ქულა
განვლილი მასალა მთლიანად ათვისებულია
განვლილი მასალა მთლიანად ათვისებულია
განვლილი მასალა მთლიანად ათვისებულია
განვლილი მასალა მთლიანად ათვისებულია
განვლილი მასალა მთლიანად ათვისებულია


* თითოეული შემაჯამებელი დავალების ჩატარებისას მასწავლებელმა შესაძლებელია გამოიყენოს სხვადასხვა შეფასების სქემები, რომლებიც დანართის სახით დაერთვება

                                             შემაჯამებელი სამუშაოს შედეგების ანალიზი

შემაჯამებელი სამუშაოების ანგარიში
პედაგოგი : თეა ხმალაძე
კლასი : მე-9 გ
საგანი : ისტორია

N1
შემაჯამებელი
N2
შემაჯამებელი
N3
შემაჯამებელი
N4
შემაჯამებელი
N5
შემაჯამებელი
კლასის საშუალო არითმეტიკული ქულა ამ შემაჯამებელში

6.1



4.8

3.8

6.2

5.3
რა გაუჭირდა კლასს ამ შემაჯამებელში

დახურული კითხვების დაწერა

ღია კითხვების დაწერა
ქრონოლოგიური
თანმიმდევრობები
დადგენა
შესაბამისობების
დადგენა
რუკის და წყაროს ანალიზი
რეკომენდაციები, მეორე
სემესტრის შემაჯამებელი სამუშაოების დაგემვისთვის
მეორე სემესტრში შემაჯამებელი ტესტის შედგენისას შევიტან სხვადასხვა დონის დავალებებს

მიღებული შედეგების ანალიზი; მეცხრე  კლასში 2016-2017 სასწავლო წლის განმავლობაში სულ  7 შემაჯამებელი სამუშაო მქონდა და თითოეული მათგანი ტესტური ტიპის იყო. სამუშაოები დაყოფილი იყო ორ ან სამ კატეგორიად: იყო დახურული და ღია კითხვებიც, ასევე შესაბამისობების დადგენაც.რუკის და წყაროს ანალიზი შემაჯამებელი სამუშაოები მოსწავლეების ინდივიდუალურ შესაძლებლობებს იყო მორგებული და მან გამოავლინა მათი ძლიერი და სუსტი მხარეები. 
შემაჯამებელი სამუშაოს ძლიერ მხარედ მიმაჩნია ის, რომ იძლევა შესაძლებლობას შეფასდეს მოსწავლეთა მიღწევები და მათი შედეგების გაცნობის შემდეგ შესაბამისი ღონისძიებები გატარდეს. შემაჯამებელი სამუშაო მოსწავლესაც აძლევს საშუალებას განახორციელოს საკუთარი წარმატება-წარუმატებლობის მონიტორინგი.

დასკვნა: საბოლოო ჯამში მუშაობით კმაყოფილი ვარ რადგან კლასმა აჩვენა დამაკმაყოფილებელი შედეგები


რეკომენდაცია - რა უნდა იყოს გათვალისწინებული შედეგებზე რეაგირებისთვის:

უფრო  მეტი ყურადღება უნდა დავუთმო ქრონოლოგიაზე მუშაობას , აგრეთვე ტექსტის გაანალიზებას.
პედაგოგის ხელმოწერა: თ. ხმალაძე

                                    შემაჯამებელი დავალების ანალიზი                         

  კლასიმე-10 ბ


საგნობრივი სტანდარტის შესაბამისად, ესგ-ს რომელ მისაღწევ შედეგზე გადის კონკრეტული  შემაჯამებელი დავალება


N
კლასში ჩატარებული შემაჯამებელი დავალების N და თარიღი
კლასის საგნობრივი სტანდარტის შესაბამისად, რომელ მისაღწევ შედეგზე გადის?
1
24.11.2016
მოსწავლეს შეუძლია განასხვავოს სამყაროს ორი შემადგენელი ნაწილი. ბუნებრივი და ანთროპოგენული
2
26.04.2017
მოსწავლეს შეუძლია განიხილოს თანამედროვე სამყაროს კულტურული მრავალფეროვნება და იმსჯელოსკულტურათა თანაბარმნიშვნელობასა და მათ შორის დიალოგის შესაძლებლობასა და საჭიროებაზე.
3


4


5




შემაჯამებელი დავალების შეფასების სქემები

ქულა
N1 დავალების სქემა
N2 დავალების სქემა
N3 დავალების სქემა
N4 დავალების სქემა
N5 დავალების სქემა
1-2 ქულა









3-4 ქულა
განვლილი მასალის დიდი ნაწილი ათვისებულია ელემენტარულ დონეზე,
განვლილი მასალის დიდი ნაწილი ათვისებულია ელემენტარულ დონეზე,




5 ქულა
განვლილი მასალა ათვისებულია დამაკმაყოფილებელ დონეზე.
განვლილი მასალა ათვისებულია დამაკმაყოფილებელ დონეზე.






6 ქულა
განვლილი მასალის ნაწილი
ათვისებულია  ელემენტარულ დონეზე, ნაწილი საშუალო  - დონეზე
განვლილი მასალის ნაწილი
ათვისებულია  ელემენტარულ დონეზე, ნაწილი საშუალო  - დონეზე






7 ქულა
განვლილი მასალა ათვისებულია საშუალო დონეზე,  მიზნები მიღწეულია საშუალო დონეზე.
განვლილი მასალა ათვისებულია საშუალო დონეზე,  მიზნები მიღწეულია საშუალო დონეზე.






8 ქულა
განვლილი მასალა  ათვისებულია დამაკ.დონეზე. ნაწილი-მაღალზე 

განვლილი მასალა  ათვისებულია დამაკ.დონეზე. ნაწილი-მაღალზე 






9 ქულა

განვლილი მასალის უმეტესობა ათვისებულია მაღალდონეზე
განვლილი მასალის უმეტესობა ათვისებულია მაღალდონეზე






10 ქულა

                  განვლილი
                მასალა
                   ათვისებულია
                       მაღალ დონეზე


                განვლილი მასალა 
                ათვისებულია მაღალ
                დონეზე





*      თ
თითოეული შემაჯამებელი დავალების ჩატარებისას მასწავლებელმა
შესაძლებელია გამოიყენოს სხვადსხვა შეფასების სქემები, რომლებიც 
დანართვის სახით დაერთვება.




შემაჯამებელი სამუშაოების ანგარიში
პედაგოგი : თეა ხმალაძე
კლასი : მე-10 ბ
საგანი : მსოფლიო კულტურა

N1
შემაჯამებელი
N2
შემაჯამებელი
N3
შემაჯამებელი
N4
შემაჯამებელი
N5
შემაჯამებელი
კლასის საშუალო არითმეტიკული ქულა ამ შემაჯამებელში

6.0



6.3






რა გაუჭირდა კლასს ამ შემაჯამებელში

დახურული კითხვების დაწერა

ღია კითხვების დაწერა
ქრონოლოგიური
თანმიმდევრობები
დადგენა
შესაბამისობების
დადგენა
რუკის და წყაროს ანალიზი
რეკომენდაციები, მეორე
სემესტრის შემაჯამებელი სამუშაოების დაგემვისთვის
მეორე სემესტრში შემაჯამებელი ტესტის შედგენისას შევიტან სხვადასხვა დონის დავალებებს

მიღებული შედეგების ანალიზიმე-10 კლასში 2016 წლის სექტემბრიდან  2017 წლის  ბოლომდე   2  შემაჯამებელი საკონტროლო შესრულდარომელიც ღია  შეკითხვებით და ტესტური დავალებებით შედგებოდა.  შემაჯამებელი მოსწავლეების ინდივიდუალურ შესაძლებლობებს იყო მორგებულირის შედეგადაც გამოვლინდა    
       მათი ძლიერი და სუსტი მხარეები.შემაჯამებელი სამუშაოს ძლიერ მხარედ მიმაჩნია ისრომ იძლევა შესაძლებლობას შეფასდეს მოსწავლეთა მიღწევები და და მათი შედეგების გაცნობის შემდეგ გატარდეს შესაბამისი ღონისძიებები.        შემაჯამებელი   სამუშაო მოსწავლესაც აძლევს საშუალებას განახორციელოს საკუთარი წარმატება-წარუმატებლობის მონიტორინგი.

დასკვნასაბოლოო ჯამში მუშაობით ნაწილობრივ  კმაყოფილი ვარრადგან სრულყოფილად არ იქნა ..-ით განსაზღვრული მისაღწევი შედეგები მიღებული.

   რეკომენდაციარან უნდა იყოს გათვალისწინებული შედეგებზე რეაგირებისთვის:
უფრო მეტი ყურადღება დავუთმო ინდივიდუალურ და დამოუკიდებელ მუშაობას.

                                                                 პედაგოგის ხელმოწერა ხმალაძე                                                                                                                                              


შემაჯამებელი დავალების ანალიზი       

კლასიმე-10 გ

საგნობრივი სტანდარტის შესაბამისად ესგ-ს რომელ მისაღწევ შედეგზე გადის კონკრეტული  შემაჯამებელი დავალება


N
კლასში ჩატარებული შემაჯამებელი დავალების N და თარიღი
კლასის საგნობრივი სტანდარტის შესაბამისად, რომელ მისაღწევ შედეგზე გადის?
1
24.11.2016
მოსწავლეს შეუძლია განასხვავოს სამყაროს ორი შემადგენელი ნაწილი. ბუნებრივი და ანთროპოგენული
2
27.04.2017
მოსწავლეს შეუძლია განიხილოს თანამედროვე სამყაროს კულტურული მრავალფეროვნება და იმსჯელოსკულტურათა თანაბარმნიშვნელობასა და მათ შორის დიალოგის შესაძლებლობასა და საჭიროებაზე.
3


4


5





შემაჯამებელი დავალების შეფასების სქემები

ქულა
N1 დავალების სქემა
N2 დავალების სქემა
N3 დავალების სქემა
N4 დავალების სქემა
N5 დავალების სქემა
1-2 ქულა









3-4 ქულა
განვლილი მასალის დიდი ნაწილი ათვისებულია ელემენტარულ დონეზე,
განვლილი მასალის დიდი ნაწილი ათვისებულია ელემენტარულ დონეზე,




5 ქულა
განვლილი მასალა ათვისებულია დამაკმაყოფილებელ დონეზე.
განვლილი მასალა ათვისებულია დამაკმაყოფილებელ დონეზე.






6 ქულა
განვლილი მასალის ნაწილი
ათვისებულია  ელემენტარულ დონეზე, ნაწილი საშუალო  - დონეზე
განვლილი მასალის ნაწილი
ათვისებულია  ელემენტარულ დონეზე, ნაწილი საშუალო  - დონეზე






7 ქულა
განვლილი მასალა ათვისებულია საშუალო დონეზე,  მიზნები მიღწეულია საშუალო დონეზე.
განვლილი მასალა ათვისებულია საშუალო დონეზე,  მიზნები მიღწეულია საშუალო დონეზე.






8 ქულა
განვლილი მასალა  ათვისებულია დამაკ.დონეზე. ნაწილი-მაღალზე 

განვლილი მასალა  ათვისებულია დამაკ.დონეზე. ნაწილი-მაღალზე 






9 ქულა

განვლილი მასალის უმეტესობა ათვისებულია მაღალდონეზე
განვლილი მასალის უმეტესობა ათვისებულია მაღალდონეზე






10 ქულა

                  განვლილი
                მასალა
                   ათვისებულია
                       მაღალ დონეზე


                განვლილი მასალა 
                ათვისებულია მაღალ
                დონეზე





*      თ
თითოეული შემაჯამებელი დავალების ჩატარებისას მასწავლებელმა
შესაძლებელია გამოიყენოს სხვადსხვა შეფასების სქემები, რომლებიც 
დანართვის სახით დაერთვება.



შემაჯამებელი სამუშაოების ანგარიში
პედაგოგი : თეა ხმალაძე
კლასი : მე-10 გ
საგანი : მსოფლიო კულტურა

N1
შემაჯამებელი
N2
შემაჯამებელი
N3
შემაჯამებელი
N4
შემაჯამებელი
N5
შემაჯამებელი
კლასის საშუალო არითმეტიკული ქულა ამ შემაჯამებელში



5.1

4.3






რა გაუჭირდა კლასს ამ შემაჯამებელში

დახურული კითხვების დაწერა

ღია კითხვების დაწერა
ქრონოლოგიური
თანმიმდევრობები
დადგენა
შესაბამისობების
დადგენა
რუკის და წყაროს ანალიზი
რეკომენდაციები, მეორე
სემესტრის შემაჯამებელი სამუშაოების დაგემვისთვის
მეორე სემესტრში შემაჯამებელი ტესტის შედგენისას შევიტან სხვადასხვა დონის დავალებებს

მიღებული შედეგების ანალიზიმე-10 კლასში 2016 წლის სექტემბრიდან  2017 წლის  ბოლომდე   2  შემაჯამებელი საკონტროლო შესრულდარომელიც ღია  შეკითხვებით და ტესტური დავალებებით შედგებოდა.  შემაჯამებელი მოსწავლეების ინდივიდუალურ შესაძლებლობებს იყო მორგებულირის შედეგადაც გამოვლინდა    
       მათი ძლიერი და სუსტი მხარეები.შემაჯამებელი სამუშაოს ძლიერ მხარედ მიმაჩნია ისრომ იძლევა შესაძლებლობას შეფასდეს მოსწავლეთა მიღწევები და და მათი შედეგების გაცნობის შემდეგ გატარდეს შესაბამისი ღონისძიებები.        შემაჯამებელი   სამუშაო მოსწავლესაც აძლევს საშუალებას განახორციელოს საკუთარი წარმატება-წარუმატებლობის მონიტორინგი.

დასკვნასაბოლოო ჯამში მუშაობით ნაწილობრივ  კმაყოფილი ვარრადგან სრულყოფილად არ იქნა ..-ით განსაზღვრული მისაღწევი შედეგები მიღებული.

   რეკომენდაციარან უნდა იყოს გათვალისწინებული შედეგებზე რეაგირებისთვის:
უფრო მეტი ყურადღება დავუთმო ინდივიდუალურ და დამოუკიდებელ მუშაობას.

                                                                 პედაგოგის ხელმოწერა ხმალაძე                                                                                                                                              



N
კლასში ჩატარე
ბული შემაჯამებელი დავალების N და თარიღი
კლასის საგნობრივი სტანდარტის შესაბამისად, რომელ მისაღწევ შედეგზე გადის?
1
24.11.2016
მოსწავლეს შეუძლია ჩამოთვალოს და დაახასიათოს სამართლის დარგები.
2
27.04.2017
მოსწავლეს შეუძლია განიხილოს განათლების სამართალი;საარჩევნო სისტემა;არჩევნები,როგორც პოლიტიკური და სამართლებრივი ინსტიტუტი,კონსტიტუციით დაცული სამართლებრივი სიკეთე





შემაჯამებელი დავალების შეფასების სქემები



ქულა
N1 დავალების სქემა
N2 დავალების სქემა
N3 დავალების სქემა
N4 დავალების სქემა
N5 დავალების სქემა
1-2 ქულა









3-4 ქულა
განვლილი მასალის დიდი ნაწილი ათვისებულია ელემენტარულ დონეზე,
განვლილი მასალის დიდი ნაწილი ათვისებულია ელემენტარულ დონეზე,




5 ქულა
განვლილი მასალა ათვისებულია დამაკმაყოფილებელ დონეზე.
განვლილი მასალა ათვისებულია დამაკმაყოფილებელ დონეზე.






6 ქულა
განვლილი მასალის ნაწილი
ათვისებულია  ელემენტარულ დონეზე, ნაწილი საშუალო  - დონეზე
განვლილი მასალის ნაწილი
ათვისებულია  ელემენტარულ დონეზე, ნაწილი საშუალო  - დონეზე






7 ქულა
განვლილი მასალა ათვისებულია საშუალო დონეზე,  მიზნები მიღწეულია საშუალო დონეზე.
განვლილი მასალა ათვისებულია საშუალო დონეზე,  მიზნები მიღწეულია საშუალო დონეზე.






8 ქულა
განვლილი მასალა  ათვისებულია დამაკ.დონეზე. ნაწილი-მაღალზე 

განვლილი მასალა  ათვისებულია დამაკ.დონეზე. ნაწილი-მაღალზე 






9 ქულა

განვლილი მასალის უმეტესობა ათვისებულია მაღალდონეზე
განვლილი მასალის უმეტესობა ათვისებულია მაღალდონეზე






10 ქულა

                  განვლილი
                მასალა
                   ათვისებულია
                       მაღალ დონეზე


                განვლილი მასალა 
                ათვისებულია მაღალ
                დონეზე





*      თ
თითოეული შემაჯამებელი დავალების ჩატარებისას მასწავლებელმა
შესაძლებელია გამოიყენოს სხვადსხვა შეფასების სქემები, რომლებიც 
დანართვის სახით დაერთვება.


შემაჯამებელი სამუშაოების ანგარიში
პედაგოგი : თეა ხმალაძე
კლასი : მე-11 ა
საგანი : სახელმწიფო და სამართალი

N1
შემაჯამებელი
N2
შემაჯამებელი
N3
შემაჯამებელი
N4
შემაჯამებელი
N5
შემაჯამებელი
კლასის საშუალო არითმეტიკული ქულა ამ შემაჯამებელში

4.7



7.2






რა გაუჭირდა კლასს ამ შემაჯამებელში

დახურული კითხვების დაწერა

ღია კითხვების დაწერა
ქრონოლოგიური
თანმიმდევრობები
დადგენა
შესაბამისობების
დადგენა
რუკის და წყაროს ანალიზი
რეკომენდაციები, მეორე
სემესტრის შემაჯამებელი სამუშაოების დაგემვისთვის
მეორე სემესტრში შემაჯამებელი ტესტის შედგენისას შევიტან სხვადასხვა დონის დავალებებს

მიღებული შედეგების ანალიზიმე-11კლასში 2016წლის სექტემბრიდან  2017 წლის  ბოლომდე   2  შემაჯამებელი საკონტროლო შესრულდარომელიც ღია  შეკითხვებით და ტესტური დავალებებით შედგებოდა.  შემაჯამებელი მოსწავლეების ინდივიდუალურ შესაძლებლობებს იყო მორგებულირის შედეგადაც გამოვლინდა    
       მათი ძლიერი და სუსტი მხარეები.შემაჯამებელი სამუშაოს ძლიერ მხარედ მიმაჩნია ისრომ იძლევა შესაძლებლობას შეფასდეს მოსწავლეთა მიღწევები და და მათი შედეგების გაცნობის შემდეგ გატარდეს შესაბამისი ღონისძიებები.        შემაჯამებელი   სამუშაო მოსწავლესაც აძლევს საშუალებას განახორციელოს საკუთარი წარმატება-წარუმატებლობის მონიტორინგი.

დასკვნასაბოლოო ჯამში მუშაობით ნაწილობრივ  კმაყოფილი ვარრადგან სრულყოფილად არ იქნა ..-ით განსაზღვრული მისაღწევი შედეგები მიღებული.

   რეკომენდაციარან უნდა იყოს გათვალისწინებული შედეგებზე რეაგირებისთვის:
უფრო მეტი ყურადღება დავუთმო ინდივიდუალურ და დამოუკიდებელ მუშაობას.

                                                                 პედაგოგის ხელმოწერა ხმალაძე                                                                                         

     

შემაჯამებელი დავალების ანალიზი

კლასიმე-11 ბ

საგნობრივი სტანდარტის შესაბამიად, ესგ-ს რომელ მისაღწევ შედეგზე გადის კონკრეტული  შემაჯამებელი დავალება


N
კლასში ჩატარებული შემაჯამებელი დავალების N და თარიღი
კლასის საგნობრივი სტანდარტის შესაბამისად, რომელ მისაღწევ შედეგზე გადის?
1
24.11.2016
მოსწავლეს შეუძლია ჩამოთვალოს და დაახასიათოს სამართლის დარგები.
2
27.04.2017
მოსწავლეს შეუძლია განიხილოს განათლების სამართალი;საარჩევნო სისტემა;არჩევნები,როგორც პოლიტიკური და სამართლებრივი ინსტიტუტი,კონსტიტუციით დაცული სამართლებრივი სიკეთე




შემაჯამებელი დავალების შეფასების სქემები



ქულა
N1 დავალების სქემა
N2 დავალების სქემა
N3 დავალების სქემა
N4 დავალების სქემა
N5 დავალების სქემა
1-2 ქულა









3-4 ქულა
განვლილი მასალის დიდი ნაწილი ათვისებულია ელემენტარულ დონეზე,
განვლილი მასალის დიდი ნაწილი ათვისებულია ელემენტარულ დონეზე,




5 ქულა
განვლილი მასალა ათვისებულია დამაკმაყოფილებელ დონეზე.
განვლილი მასალა ათვისებულია დამაკმაყოფილებელ დონეზე.






6 ქულა
განვლილი მასალის ნაწილი
ათვისებულია  ელემენტარულ დონეზე, ნაწილი საშუალო  - დონეზე
განვლილი მასალის ნაწილი
ათვისებულია  ელემენტარულ დონეზე, ნაწილი საშუალო  - დონეზე






7 ქულა
განვლილი მასალა ათვისებულია საშუალო დონეზე,  მიზნები მიღწეულია საშუალო დონეზე.
განვლილი მასალა ათვისებულია საშუალო დონეზე,  მიზნები მიღწეულია საშუალო დონეზე.






8 ქულა
განვლილი მასალა  ათვისებულია დამაკ.დონეზე. ნაწილი-მაღალზე 

განვლილი მასალა  ათვისებულია დამაკ.დონეზე. ნაწილი-მაღალზე 






9 ქულა

განვლილი მასალის უმეტესობა ათვისებულია მაღალდონეზე
განვლილი მასალის უმეტესობა ათვისებულია მაღალდონეზე






10 ქულა

                  განვლილი
                მასალა
                   ათვისებულია
                       მაღალ დონეზე


                განვლილი მასალა 
                ათვისებულია მაღალ
                დონეზე





*      თ
თითოეული შემაჯამებელი დავალების ჩატარებისას მასწავლებელმა
შესაძლებელია გამოიყენოს სხვადსხვა შეფასების სქემები, რომლებიც 
დანართვის სახით დაერთვება.

შემაჯამებელი სამუშაოების ანგარიში
პედაგოგი : თეა ხმალაძე
კლასი : მე-10 გ
საგანი : მსოფლიო კულტურა

N1
შემაჯამებელი
N2
შემაჯამებელი
N3
შემაჯამებელი
N4
შემაჯამებელი
N5
შემაჯამებელი
კლასის საშუალო არითმეტიკული ქულა ამ შემაჯამებელში

8.2



8.1






რა გაუჭირდა კლასს ამ შემაჯამებელში

დახურული კითხვების დაწერა

ღია კითხვების დაწერა
ქრონოლოგიური
თანმიმდევრობები
დადგენა
შესაბამისობების
დადგენა
რუკის და წყაროს ანალიზი
რეკომენდაციები, მეორე
სემესტრის შემაჯამებელი სამუშაოების დაგემვისთვის
მეორე სემესტრში შემაჯამებელი ტესტის შედგენისას შევიტან სხვადასხვა დონის დავალებებს


მიღებული შედეგების ანალიზიმე-11კლასში 2016წლის სექტემბრიდან  2017 წლის  ბოლომდე   2  შემაჯამებელი საკონტროლო შესრულდარომელიც ღია  შეკითხვებით და ტესტური დავალებებით შედგებოდა.  შემაჯამებელი მოსწავლეების ინდივიდუალურ შესაძლებლობებს იყო მორგებულირის შედეგადაც გამოვლინდა    
       მათი ძლიერი და სუსტი მხარეები.შემაჯამებელი სამუშაოს ძლიერ მხარედ მიმაჩნია ისრომ იძლევა შესაძლებლობას შეფასდეს მოსწავლეთა მიღწევები და და მათი შედეგების გაცნობის შემდეგ გატარდეს შესაბამისი ღონისძიებები.        შემაჯამებელი   სამუშაო მოსწავლესაც აძლევს საშუალებას განახორციელოს საკუთარი წარმატება-წარუმატებლობის მონიტორინგი.

დასკვნასაბოლოო ჯამში მუშაობით ნაწილობრივ  კმაყოფილი ვარრადგან სრულყოფილად არ იქნა ..-ით განსაზღვრული მისაღწევი შედეგები მიღებული.

   რეკომენდაციარან უნდა იყოს გათვალისწინებული შედეგებზე რეაგირებისთვის:
უფრო მეტი ყურადღება დავუთმო ინდივიდუალურ და დამოუკიდებელ მუშაობას.

                                                                 პედაგოგის ხელმოწერა ხმალაძე                                                                                         

       


No comments:

Post a Comment